poniedziałek, 25 czerwca 2012

Ostrów Tumski.

Hejka!
Dzisiejszy dzień był po prostu zarąbisty!! Dlaczego? Bo miałam tylko dwie lekcje, a później na Ostrów Tumski z panią S. i kółkiem teatralnym :> Było supeeeer! Najpierw poszłyśmy do najlepszej (podobno) piekarni we Wrocławiu i cóż każdy kupił sobie coś dobrego :) Później pani trochę się z nami przespacerowała po Ostrowie, zaprowadziła nas na swoją starą uczelnie itp.  itd. Dużo by gadać ^^ Potem do Galerii Dominikańskiej na lody :3 6 zł za dwie gałki, ale lody były tak pyszne, że już nie żałowałam kasy :D Miałam kokosowe i o smaku nutelli... PYCHA!!! Później do szkoły... ale zjadłam naleśniczki <3 Mmmmmmmm..... To tyle jeśli chodzi o to co się dzisiaj u mnie <na razie> działo ;) Muszę kupić 2 książki do biblioteki szkolnej bo ich nie oddałam, a nie wiem gdzie są -.- Głupia pani bibliotekarka....
Pozdrówka od Domcziii :3
Nutka na dziś :D : 
Florentyna i Maszyna :3

1 komentarz: