niedziela, 24 czerwca 2012

Muzyczka ♫

Heloł!
Teraz troszeczkę Wam opowiem o tym czego słucham lub słuchałam. Ogólnie to tak naprawdę sądzę, że w gronie moich rówieśników mam największe pojęcie o muzyce. Dlaczego? Po pierwsze, to mam starszego brata, dzięki któremu poznałam i poznaję wiele naprawdę fantastycznych zespołów! Po drugie, mój tata słuchał kiedyś bardzo dobrej muzyki i stąd też moje muzyczne upodobania. Czego słucham? Dyplomatycznie odpowiem, że wszystkiego. Nie myślcie sobie proszę, że ze względu na mój wiek słucham takich wykonawców jak Justin Bieber, Selena Gomez nie wiem kto tam jeszcze. Kiedy znajomi mówią mi o jakiś POP piosenkach często nie mam pojęcia kto je śpiewa, bo się po prostu w tym wszystkim nie orientuję. Tutaj macie link do mojego konta na last.fm: http://www.lastfm.pl/user/indieflavour uprzedzam, że nie jest to wszystko czego słucham...jest to jedynie 1/4 wszystkiego. Pamiętam, że od 2 klasy podstawówki do 4 klasy słuchałam metalu, thrash metalu, alternative metalu, itp. Zaskoczony? Teraz słucham bardziej lajtowej muzyki typu dubstep, rock, alternative, itd. Wykonawcy: SokO, Birdy, Skrillex, Die Antwoord i wiele, wiele więcej :>
To wszystko. Chcesz wiedzieć więcej, pisz śmiało!
Pozdrawiam Dommiii :3 
Muzyczka na dziś <3 :

1 komentarz: